HET PERFECTE VISITEKAARTJE

PARTNER IN:

MARKETINGSTRATEGIE

Marketingstrategie

Het doel van een marketingstrategie is om de bekendheid van het merk te vergroten, leads te genereren, klanten aan te trekken en te behouden, en uiteindelijk de omzet en winstgevendheid te verhogen.

“Wij willen onze doelgroepen beter leren begrijpen en definiëren. Tegelijkertijd weten wij dat het belangrijk is dat wij ons merk effectiever positioneren in de markt. We zijn ook geïnteresseerd in het ontwikkelen van een sterke contentstrategie die onze online aanwezigheid verbetert.”

“De digitale transformatie gaat voor ons te snel. Kan jij ons eens meenemen in de ontwikkelingen die spelen en ons helpen om beter te concurreren en onze marketinginspanningen te moderniseren.”

Marketingstrategie richt zich op het begrijpen van de behoeften en wensen van de doelgroep van een bedrijf en het ontwikkelen van strategieën om aan die behoeften te voldoen. Dit omvat marktonderzoek, branding, positionering, prijsstrategie, promotie en distributie.

Modernisering van marketing door digitale transformatie.

MARKTONDERZOEK & DOELGROEPANALYSE

  • Analyseren van demografische gegevens, koopgedrag en voorkeuren van de doelgroep.
  • Identificeren van trends en patronen
  • Evalueren van concurrentiegedrag en marktpositie

STERKE BRANDING

  • Definiëren van de merkidentiteit
  • Creëren van een consistente visuele identiteit
  • Opbouwen van merkperceptie
  • Positioneren van het merk ten opzichte van concurrenten

CAMPAGNES

  • Ontwikkelen van een marketingmix, incl. strategieën voor product, prijs, plaats en promotie.
  • Creëren van boeiende en relevante inhoud voor de marketingkanalen
  • Uitvoeren van geïntegreerde marketingcampagnes
  • Meten en analyseren van de effectiviteit van promotiecampagnes (KPI’s)